Efectul Discovery, Bear Grylls și Pasajul Basarab

Discovery Channel a demarat de aproape o lună o campanie publicitară stradală prin Capitală numită „Efectul Discovery”. Într-una dintre reclame, un taximetrist din București ne spune cum a supreviețuit o căzătură cu mașina în Dâmbovița bazându-se pe lecțiile învățate de la Bear Grylls. La nici o lună după ce s-a lansat campania, Bear Grylls este concediat de Discovery 🙂

PLUS: Observ că Pasajul Basarab este din ce în ce mai folosit în reclame. Vezi poza de mai sus și vezi poza de mai jos, o reclamă la Becks.

Anunțuri

Despre Victor Cozmei

Crescut și școlit in online. Reporter @ HotNews.ro since 2008
Acest articol a fost publicat în De pe stradă și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Efectul Discovery, Bear Grylls și Pasajul Basarab

  1. e fotogenic pasaju, ce sa-i faci?!
    De ce l-au concediatt????
    Asa pare interesanta campania, dar cam riscant sa folosesti o persoana ca motoras ce propulseaza campania unui canal intreg.

  2. CH zice:

    Eu era gata să dau linkul ăsta 🙂

    P.S. Cred că blogul tău merge unde trebuie.

Lasă un raspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s