„Nu ai bilet în RATB? Fă pe controlorul”

Am observat o nouă campanie de guerrilla marketing prin oraş. „Hai să lipim afişe prin RATB şi prin staţii. Nu contează că flyerele au mesaje stupide şi că nu zic nimic despre ce produs promovăm. Hai să le lipim peste tot! Cât mai multe! Or veni apoi cei de la RATB sau de la primărie să le dezlipească şi să cureţe după noi. Pe banii lor, desigur… Ah, pardon, pe banii noştri. Mai contează?”.

La fel ca mesajul din poza de mai sus, am văzut mai multe flyere cu mesaje asemănătoare lipite prin autobuze şi prin staţiile RATB. În general cu mesaje ţintite pe publicul tânăr, pe studenţi. Mesaje stupide, nimic inteligent. Doar hârtie care poluează vizual (şi nu doar).

Dacă nu aş fi văzut la TV o reclamă pentru o băutură energizantă cu același slogan – „Trăiește” – nu aș fi știut ce-i cu toate afișele lipte prin autobuze și pe stâlpi. Personal, dezaprob orice acțiune care presupune afișe lipite. De afișe lipite aiurea, în locuri total nepotrivite (în RATB?!), nici nu mai vorbim.

Așadar, dragi producători ai băuturii energizante respective (nu am să dau numele), eu personal nu am să mă ating de produsul vostru (pentru cât ar conta asta). Felicitări! Tocmai aţi făcut orașul ăsta puţin mai urât!

Despre Victor Cozmei

Crescut și școlit in online. Reporter @ HotNews.ro since 2008
Acest articol a fost publicat în Din RATB și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la „Nu ai bilet în RATB? Fă pe controlorul”

Lasă un raspuns

