Din RATB: „Ți-am dat SIDA, bă!”

Trei ghiolbani care miroseau a șantier și a bere combinată cu rom urcă în autobuz la Apaca. Se așează toți trei langă mine, în spatele autobuzului, acolo unde sunt câte două scaune față în față. Celui din dreapta mea începe să-i sune telefonul. Respinge apelul de 2 ori. Înjură înfundat, printre dinți. Sughiță și mai înjură odată. Telefonul îi sună iarăși. De data asta răspunde.
– Alooo?
– …
– Deeaaa?
– …
– Da’ cine ești, bă?
– …
– Da’ cine ești tu, bă?
– …
– Te-am ars ca pe-un gușter.
– …
– Te-am ars ca pe-un gușter, bă! M-auzi? (deja aici urla de-l auzea tot autobuzul)
– …
– Ți-am dat SIDA.
– …
– Ți-am dat SIDA, bă!
– …
– Știi cât mai ai de trăit, bă?
– …
– Trei luni. Trei luni mai trăiești bă!
– ….
– Te-am ars ca pe-un gușter. Ți-am dat SIDA. Să moară toată familia mea în pușcărie dacă nu, bă.
– …
– Aia cu care te-ai încurcat tu avea SIDA. Avea SIDA și în trei luni ești mort, bă!
– …
La urmatoarea stație am coborât.

Despre Victor Cozmei

Crescut și școlit in online. Reporter @ HotNews.ro since 2008
Acest articol a fost publicat în Din RATB și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Din RATB: „Ți-am dat SIDA, bă!”

  1. kriys zice:

    Lol, eu as fi fugit din prima clipa de langa ei 🙂

  2. Ionut B. zice:

    mah bine c aai coborat ca altfel poate erai mort in…2-3 saptamani :))

  3. de aia prefer metroul … nu are acces oricine 🙂

Lasă un raspuns

