Mașina mică, urâtă și cu trei roți

Mărturisesc că de două seri caut pe net ce drăcie de mașinuță o fi asta (Later Edit: Vezi finalul postului). Am dat peste ea pe Calea Călărașilor, parcată în diagonală pe prima bandă (cea de parcare). I-am dat târcoale până când a aparut un nene să mă întrebe de ce o pozez. „Așa o… mașină n-am mai văzut”, zic eu.

”E a vecinului”, îmi zice bărbatul care mă privea din poartă în timp ce eu pozam drăcia.

„N-ai nevoie de permis la ea”, mai spune nenea luându-și un aer serios. ”E urâtă da’ nu consumă nimic. E din Franța”, îmi spune.

„Da’ nu e instabilă la curbe?”, întreb cu naivitate în timp ce mă uit lung la mașinuță.

Nenea zâmbește. „Nu. Da’ de unde. Prinde maxim 30 la oră”, îmi răspunde.

Mai ocolesc o dată mașina și caut un nume, o marcă,, un număr, ceva… Nimic.

Am plecat și mi-am zis ca sigur am să găsesc pe net despre ce mașină e vorba. Pauză… (Și nu, nu e Reliant Robin sau vreun alt model de la Reliant)

Later Edit: Mașinuța e o Casalini Sulky. Multumesc, Ella! 🙂

Despre Victor Cozmei

Crescut și școlit in online. Reporter @ HotNews.ro since 2008
Acest articol a fost publicat în De pe stradă și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Mașina mică, urâtă și cu trei roți

  1. Pingback: Minunățiile kilometrului zero al colțului meu de București-acum | Călin Hera. PA-uri şi mirări

  2. Pingback: Mașina mică, urâtă și cu trei roți – și la Piața Chibrit « Kilometrul Zero

Lasă un raspuns

