„Nu mânca, mamă, corcodușe că le-au dat cu otravă să moară țiganii!”

Plimbare prin Parcul Venus, după vijelie. Întind mâna stângă, prind o crenguță și o țin strâns între degete, în timp ce cu cealaltă mână încep să-mi umplu buzunarele sacoului cu corcodușe mici și verzi. Din spatele meu, stând pe o bancă, o bătrână strigă alarmată: „Nu mânca, mamă, din alea ca le-au dat cu otravă să moară țiganii!”. Mâ întorc și o privesc nedumerit pe femeie. „Poftim?”, îngâimez eu. „I-am văzut eu. Au trecut cu mașinile pe aici și șpreiau pe copaci sa moară țiganii ca e plin orașul ăsta de ei”, îmi zice băbuța, ridicându-se de e bancă și apropiindu-se de mine.

Zâmbesc tâmp și plec de acolo. Cât pot de repede.

(N. O fi văzut femeia mașinile ALPAB care umblă prin oraș și „șpreiază” contra țânțarilor și, mai nou, contra căpușelor. În rest, no comment)

Despre Victor Cozmei

Crescut și școlit in online. Reporter @ HotNews.ro since 2008
Acest articol a fost publicat în De pe stradă și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la „Nu mânca, mamă, corcodușe că le-au dat cu otravă să moară țiganii!”

  1. sap7e zice:

    :)) Vezi, nu cumva să cobori în metrou că acolo e camera de gazare.

  2. rasa pura zice:

    lasatii maaa sa manance,poate scapam de ei ca neau facut de ras

Lasă un raspuns

