Un șarpe la metrou la Eroilor

Dacă deja șobolanii și șoarecii la metrou nu vă mai impresionează, asta sigur o va face. În stația de metrou Eroilor un șarpe a ieșit la o mică „plimbare” pe peron. E semn bun, zic eu 🙂 E clar că vremea se încalzește și micile creaturi au ieșit din hibernare. Data viitoare când mai sunteți pe la metrou, aruncați o privire atentă în jur. Cine știe ce animale o să mai vedeți? Am înțeles că încă n-au prins crocodilul scăpat în Lăpuș, așa că… 😀

Foto credit: Cristina Ichim

Despre Victor Cozmei

Crescut și școlit in online. Reporter @ HotNews.ro since 2008
Acest articol a fost publicat în De pe stradă și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Un șarpe la metrou la Eroilor

  1. Mihai Leonte zice:

    Your argument is invalid!

  2. arakelian zice:

    o sa creasca mare ca o sa se hraneasca cu sobolai, pisici si apoi caini. Urmeaza sa manance oamenii 😀

  3. Pingback: Ultrascurte [8] | bunescu.ro - Logoreea mă iubeşte. Eu o înşel uneori

  4. sap7e zice:

    Şerpii au fost introduşi de către guvern cu rolul de a diminua numărul rozătoarelor din metrou. Oamenii de ştiinţă au optat pentru specia de şerpi Black Mamba, fiind cea mai portivită pentru şobolanii noştri de metrou, datorită veninului puternic ce poate omorâ şi un elefant. Dacă reptilele n-o să facă faţă, acestea vor fi ajutate de un nou soi de scorpioni modificaţi genetic, capabili să omoare o balemă albastră cu doar un miligram de venin, iar cleştii sunt căptuşiţi cu un aliaj de titaniu încărcat static capabil să genereze 350 volţi. Pentru acest proiect au fost alocaţi un miliard de euro, din care un milion sunt folosiţi pentru achiziţionarea animalelor iar restul banilor sunt folosiţi pentru a face un stoc de antivenin.

  5. Cris-Mary zice:

    Bleah..urat.. Au existat tipete? Inca o dovada ca metroul poate fi o jungla 🙂 O zi faina!

  6. alterego9221 zice:

    lol, bine ca nu eram acolo cand a aparut, ca faceam infarct=)) am o mare fobie de serpi, crocodili, paianjeni etc…si eu care trebuie sa cobor la eroilor ca sa schimb metroul si sa ma duc la facultate…:)) saracul de mine

  7. Boa zice:

    E unul Branza deputat PDL care se ocupa cu starpirea sobolanilor la metrou. Se pare ca nu mai face fata si a chemat sarpele in ajutor. Ma intreb ce se intampla daca ajunge o astfel de jivina intr-un vagon si se incolaceste pe piciorul unei calatoare. Sa vezi atunci panica.

  8. Kat zice:

    Eu sunt din Iasi si o data am vazut trecand, asa, foarte lejer, o broasca testoasa pe trotuar:))

Lasă un raspuns